Kerékpárút Vác Zebegény: Dunakanyar - Zebegény - Vác - Esztergom - Visegrád | Zöld Kerék Alapítvány

1. Hol tudnék átkelni a Dunán az északi határhoz legközelebb biciklivel?
  2. Kirándulóutak Magyarországon : Kerékpártúra a Dunakanyarban
  3. Dunakanyar - Zebegény - Vác - Esztergom - Visegrád | Zöld Kerék Alapítvány

Várjuk szeretettel! GYÖNGYÖ - GYÖNGYÉKSZEREK Gyere el szombatonként a nagymarosi piacra, ahol 10% kedvezménnyel vásárolhatsz nálunk ékszereinkből! MONDE Pénzügyi Tanácsadó Kft Adótanácsadást, vállalkozásindítást 50% kedvezménnyel vállalunk minden Dunakanyar Kártyával érkező partnerünk számára. Turisztikai -50% Helyi -50% Igénybevehető ajánlatok - Szob Jégvarázs fagyizó Jégvarázs fagyizó – fagylalt - büfé - wifi 10% kedvezménnyel minden kedves vendégünk számára, aki... Kenumánia Kft - kenu bérlés Kenu, motoros gumicsónak (5LE) bérlése, túraszervezés szállással, szállítással, étkezéssel Zátony Söröző Étterem Várja Önt Szobon a Zátony Söröző Étterem! Konyhánk péntektől vasárnapig működik! Dunakanyar Kártyával érkező... HERFLI Söröző és Pizzéria Éttermi szolgáltatásaink közül 5% kedvezményt adunk az ételfogyasztás árából minden Dunakanyar Kártyával érkező... Börzsönyi Hiúzok Outdoor Klub Játssz, kalandozz és túrázz a Börzsönyi Hiúzokkal! Csapatépítő- és kalandprogramokkal, vezetett túrákkal... Igénybevehető ajánlatok - Vác MegcsíPipi Gyorsétterem Minden helyi Dunakanyar Kártyával rendelkező vendég 10% kedvezményt vehet igénybe Special Menü rendelésekor (special... Naszály 97 Vas - Műszaki Üzlet Vásárláskor mutassa fel Dunakanyar Kártyáját és fizessen 3%-kal kevesebbet minden termékből, vagy 5%-kal kevesebbet,... Naszály Lakásfelszerelés A Dunakanyar Kártyával vásárlók részére 5000, - Ft vásárlás alatt 5%, 5000, - Ft felett 10% kedvezményt biztosítunk!

Hol tudnék átkelni a Dunán az északi határhoz legközelebb biciklivel?

Sajnos ez csak egy rövidke szakasz, és leérve a gátról megint eltávolodunk a Dunától és visszatérünk a házak közé. Újabb kevésbé érdekes szakasz következik a családi házak ölelésében. Innen kiérve bal oldalon újra ártéri erdő kíséri utunkat. Kicsivel később be is visz az út az erdőbe, így a fák árnyékában tekerünk egészen Sződliget határáig. Itt hirtelen kiérünk az erdőből egy patakpartra, majd a felette átívelő hídon áttekerve a Sződligeti kikötőhöz jutunk. Bal kéz felől két kis öblöt csodálhatunk meg tele csónakokkal és hajókkal. A kikötő után egy hosszabb Duna-parti szakasz következik, ahol a fák ugyan eltakarják a vizet, de itt is sok kis ösvény vezet le a partra. Az utat itt csak balról szegélyezik a fák, jobbról egy nyílt rétet láthatunk fasorral. Az ártér Kismaros után A rétet elhagyva beérünk az erdőbe, ekkor már mindkét oldalunkon és a fejünk fölött is fák és azok lombkoronája kísér. Balra megfigyelhetjük a Duna több kis öblét, amelyek a vízállástól függően öblök vagy éppen tavak.

albérlet vác

Kirándulóutak Magyarországon : Kerékpártúra a Dunakanyarban

Elhagyva Zebegény tábláját, csodálatos panoráma nyílik a Dömös fölötti hegyekre, a Dunára, és a Börzsöny-hegység legdélibb szikláira. Ahogy a Duna elkanyarodik a Visegrádi-szorosnál, beérünk Nagymarosra. A kerékpárút a Duna parti sétányon folytatódik, és lassan elérjük révállomást is. Ezután csodálatos panoráma nyílik a felettünk magasodó Visegrádi várra. Nagymarost elhagyva lassan visszaérünk a Kóspallagi elágazáshoz, ahol lekanyarodtunk a kerékpárútról. Innen vissza Vácig még 14 kilométer vár ránk ugyan azon az úton, ahol jöttünk.

kerékpárút vác zebegény

Dunakanyar - Zebegény - Vác - Esztergom - Visegrád | Zöld Kerék Alapítvány

Ha bármelyiknek nekiszaladnátok lehet gondolkodni hol rontottátok el. Az út elvezet a Feneketlen tó mellett is, innen már csak néhány száz méter a GChszg láda. Alsó-Göd és Felső-Göd között az út a Duna töltésén vezet, itt igen erős szokott lenni a gyalogos forgalom. Felső-Gödön ismét a település utcáin gurulunk ápolt nyaralók között. Gödöt elhagyva visszatérünk a Duna töltésére, majd egy kis ízelítőt kapunk az ártéri erdőkből. Az erdő bejáratánál tájékoztató táblát olvashatunk az itt folyó erdő rekonstrukcióról. Az út Sződliget határában vezető, valamint a Nagymarosi rév környéki szakasza fekszik a legalacsonyabban. Tapasztalataim szerint ha a budapesti vízmérce 5. 0 métert mutat Sződliget határában már nem lehet száraz kerékkel végimenni a kerékpárúton. Ilyenkor a váci országúton kerülhetünk. Az aktuális és előrejelzett dunai vízállást itt találod. Utunkat tovább folytatva Vác külvárosát egy gyönyörű platánerdőn át érjük el. A kerékpárút elhalad a GCvata -váci ártéri tanösvény - láda mellett is.

A túra minden érintett településen megszakítható mivel a Budapest-Szob vasútvonal mindenütt a kerékpárúttól néhány száz méterre halad. Aki többet szeretne tudni a kerékpárút melletti településekről az alábbi linkeket böngészheti: Göd Vác Verőce Kismaros Nagymaros Zebegény

• Silk n jewel xl tartós szőrtelenítő készülék vélemény
  • Solymár
  • Máté Sándor: A nagy kékség
  • Olcsó albérlet vác
  • Hol tudnék átkelni a Dunán az északi határhoz legközelebb biciklivel?
  • Zebegény

Zebegényig út csaknem egészében külön pályás kerékpárúton halad, csodás panorámával. (~65-70 km) Program: - Szerdán érkezünk Zebegénybe a késő délutáni órákban, szállást foglalunk és helyben barangolunk, vacsorázunk, maradék energia esetén elsétálunk a Zebegényi Kós Károly kilátóig (+1, 5km oda). A szálláshely légkondicionált, 3 fürdőszoba, 2 konyha, kellemes, szép környezett, gondozott, parkosított udvarral. Van wifi, közös főzésre lehetőség egy fedett kerti konyhába akár. A közelben kisbolt ahol például a reggelit be lehet szerezni, a közeli településről komplett ebédet is kiszállítanak. Szálláshelyről elérhető egy kavicsos strand is. - Csütörtökön Vácra tekerünk kerékpárral (26, 7 km, 11. 00 már ott lehetünk), városnézés, szabad program 16 óráig, majd visszaindulás a szálláshelyre. - Pénteken Gyalogtúra a Dunakanyar hegyei és völgyei között A túra hossza: 12 km, időtartama: 5 óra, Szintkülönbség: 520 m fel, ugyanannyi le. - Szombaton délelőtt, kerékpárral indulunk Esztergomba (a csapaton múlik, hogy Szobnál kompozással a rövidebb (13 km-es) vagy Letkés-Ipolyszalka felé a kb 35km es hosszabb utat választja amely érinti Szlovákiát majd Ausztriát).