Krúdy Gyula Utca Olasz Étterem - Krúdy Vendéglő (Don Leone) - Budapest, Krúdy Gyula Utca 2. - Etterem.Hu

Olasz éttermekben nincs hiány Budapesten, és ha nem lenne elég az egyébként egész jó példányokat is felvonultató sereg - itt találjátok a toplistánkat -, ráadásul nemrég még még Jamie Oliver is úgy döntött, hogy a várnegyedbe látogató turistákat pizzával örvendezteti meg. Ha azonban hangulatos kis osteriákra vágyunk, ahol fakszni nélkül, családias hangulatban, természetes módon kapunk jó kajákat a tányérunkba olcsón: ezért általában mégiscsak Olaszországba kell utazni. Nemrég nyílt egy ilyen hely a Krúdy Gyula utcában. Aki rég járt volna arra, ez az: Két olasz-magyar pár nyitotta, olasz pasik, magyar lányok. És minden egyszerűsége ellenére nagyon hangulatos. Vannak olyan helyek, amik a minket kiszolgáló tulajdonosok miatt lesznek otthonosak: na ez pont ilyen. Vannak reggelik, egy csomó húsos, halas, vega saláta, tészták, pizzák és főételek. És ami a kedvencem: napi ragus, napi tengeri és napi vega tészta. 1800, 1500, 1100 forintért, amit épp be tudtak szerezni. Óriási. És nem tudom, figyeltétek-e az árakat.

És panzió

Aki gyakran sétál át a Krúdy utcán, az bizonyára látta már a rasztahajú olasz férfit és kompániáját az utcán ácsorogni és jönni-menni. Az Al Dente étterem tulajdonosa és csapata immár két, egymástól pár méterre lévő hely között ingázik: a bisztró után megnyitották az olasz street foodra specializálódott Al Dente On The Road rosticceriát. Csak hab a tortán, hogy a Horánszky utcában már saját cukrászműhelyük is van. A Café Torinóval kezdődött minden 2012-ben, ez volt a magyar-olasz házaspár első vállalkozása. Marco ösztöndíjasként járt először Magyarországon, az olaszul jól beszélő Annával egy olasz hátterű bankban találkoztak először. A Bródy Sándor utcai, olasz kávéra és harapnivalókra szakosodott kávézóról mi is írtunk a nyitáskor, a 2016-ban megnyitott Al Dentét viszont csak egy ideje kezdtük el felfedezni. Fotó: Csudai Sándor - We Love Budapest Pedig a barátságos étterembe betérve igazi olasz életérzés fogad minket, a látványkonyhában sürög-forog a séf, Uccio bácsi, akinek személye az olasz alapanyagok mellett garancia a minőségre.

krudy gyula utca olasz étterem

Tök jó és megfizethető olasz étterem nyílt a Krúdy Gyula utcában - Al Dente - Egy nap a városban

Értékelés időpontja: 2019. augusztus 4. A bár mögötti hölgy szó szerint ellopta a pénzem. Nem ismerem a magyar apró változást, ezért vettem egy sört, és felajánlottam neki a kezemben lévő változást, hogy vegye ki a megfelelő összeget. Tudtam, hogy körülbelül 20 euró van benne, a sör körülbelül 3 euró. Vetött... egy maroknyi pénzt, bedobta a csészébe és azt mondta, hogy az összeg helyes. Hitetlenkedve nézett rá. Azt mondtam, hogy körülbelül 20 euró ekvivalens van a esélyben. Azt mondta: "Nem volt. Nem tudod bebizonyítani? " Teljesen elképesztő lopás! Több A látogatás dátuma: 2019. augusztus Értékelés időpontja: 2018. január 13. Mi itt álltunk, mert a Hotel Palazzo Zichy (nagyszerű hely) közelében volt, amikor túl fáradtunk ahhoz, hogy tovább menjünk. Az étterem szobaszervizt biztosít a szállodában. Mi voltunk az egyetlen diners a helyszínen, és volt egy jó, de nem látványos vacsora a magyar élelmiszer. A nappali... pincében a hangulatosság kedves volt, és a szolgáltatás nagyon jó volt.

krúdy gyula utca olasz étterem 3

Teljes

krúdy gyula utca olasz étterem 21

Bariból érkezett Magyarországra, és kalandos életéről könyvet is írhatna: volt többek között Berlusconi szakácsa Milánóban, a Divella tészta referenciaszakácsa Moszkvában és a Sziget Fesztivál olasz részlegét is ő irányítja. Fantáziája és munkakedve határtalan, Anna és Marco pedig hagyja megvalósítani, amit csak szeretne. Rengeteg ötlete egy vaskos étlapon vehető szemügyre, de az egészet lecseréli körülbelül negyedévente. Ez az az olasz étterem, ahol nemcsak tészta és pizza kapható, hanem csirke-, bárány-, borjú-, hal- és marhaételekből is bőven van opció. Megkóstoltunk például egy fantasztikus Filetto Al Dentét, ami grillezett bélszínfilé ruccolával, koktélparadicsommal és parmezánforgáccsal tálalva (4200). Nagyon szerettük a füstölt lazaccal és stracchinóval töltött raviolit is narancsos-kakukkfüves szósszal, lágy textúrával, karakteres, harmonikus ízkombinációval. Kipróbáltunk egy nápolyi típusú margherita pizzát is, rendben volt az is, bár tény, hogy kemencében lenne az igazi, és ezt Anna is elismeri.

• Krúdy gyula utca olasz étterem 2
  • Krúdy gyula utca olasz étterem 8
  • Finn szauna hőfok
  • Krúdy gyula utca olasz étterem 6
  • Rozsdamentes acl hegesztése awi blood test